Преминаване към съдържанието

5 начина да подобриш имунитета на детето си през зимните месеци

05 Dec, 2018 86

През зимата сякаш доста често водим децата си при лекаря. Настинка, температура, болки в гърлото, грип. Всички те се появяват често при малките деца когато температурите навън се въртят около нула градуса. И без значение дали детето е настинало или се е заразило от друго дете, това е неприятно преживяване както за него, така и за теб.

Ако всичко това ти звучи твърде познато, време е да започнеш да се грижиш за имунитета на детето си с натурални съставки, за да си спестиш постоянното ходене до кабинета на лекаря, а на него – постоянния прием на лекарства.

Как да стане това?

Ето 5 неща, с помощта на които ще подсилиш имунитета на детето си през зимата по естествен начин.

Водата

 Водата е много важна за правилното развитие на детския организъм. През зимата тя е още по-важна. През студените зимни месеци трябва да увеличиш приема на вода за детето – така то се хидратира, за да се бори организма му срещу нежелани грипни микроби. Водата му помага и да  се освободи от вредни токсини, които го обграждат ежедневно. Други течности, които могат да бъдат от полза, са прясно изцедени плодови и зеленчукови сокове, билкови чайове като джинджифил и лимон, лайка, куркума и канела, мента и чай ройбос.

Ярко оцветени плодове и зеленчуци

Всички ярко оцветени плодове и зеленчуци като портокали, киви, червени и жълти чушки, цвекло и всички плодове са с високо съдържание на витамин С и антиоксиданти, които се борят с микробите и благоприятстват имунната система. Създаването на привлекателно изглеждащи ястия ще накара детето  да яде с радост тези плодове и зеленчуци.

Храни богати на пробиотици

 Киселото мляко е богато на пробиотици и изключително подходящо за поддържане на здрав имунитет. Децата го обичат, така че не се притеснявай да го включиш в закуската.  Друга храна, богата на пробиотик, е комбуча, която децата обичат и може да се приема самостоятелно или да се включи в смути рецепта. Вариантите са много, трябва само да избереш този, на който детето ще се наслаждава.

Яйца

Яйцата са голям източник на протеини и те са една от малкото храни, които естествено съдържат витамин D, които помагат на организма да абсорбира калция. Яйцата също съдържат желязо, витамин А и богато количество витамини от вида B. Всички те са изключително важни за детето и са чудесен начин да подсилиш имунитета му по естествен начин.  Има много забавни начини да включите яйцата в храненето на децата си - опитайте да използваш забавни форми за пържени яйца, да разрежеш по специален начин варени яйца или да направиш бърканите яйца по-интересни.  Всичко, от което имаш нужда, е малко въображение!

Омега-3 мастни киселини

Мазната риба съдържа омега-3 мастни киселини, номер едно противовъзпалително за цялото тяло. Също така съдържа селен и витамин Е, които са важни за укрепване на имунната система. Не само те помагат на тялото да се бори с болестта, но те са от съществено значение за здравословното развитие на мозъка. За допълнителен тласък можете да включите масло от черен дроб на треска в храната на децата си, особено през зимните месеци, когато те са склонни да се разболяват по-често. Ако те не обичат риба или ти е трудно да приготвяш риба толкова често, имаш по-лесно решение.

Рибеното масло Rosita е изцяло натурално, извлечено по древна технология и съдържащо всички необходими за детето Омега-3 мастни киселини, витамин А и D. Избери най-подходящият вариант за детето – течно или на капсули и му осигури здрав и силен имунитет през зимата. Поръчай рибено масло Rosita още сега!

1
Free Gift